Käsityön, kielen ja kulttuurin yhdistäminen maahanmuuttajien suomen kielen oppimisprosessissa
Abstrakti
Kulttuurisesti sensitiiviseksi opettajaksi kasvun polkuni oli monikymmenvuotinen. Sen aikana tulin kulttuurien kohtauttajaksi ja rakensin käsityön, kielen ja kulttuurin oppimisen yhdistämisestä monikulttuurisuuspedagogisen välineen. (Lappalainen 2005.) Tästä syntyi uusi suomalainen tyyli ja menetelmä maahanmuuttajien kielenoppimisen tehostamiseksi.
Tiedostolataukset
Julkaistu
2005-12-01
Numero
Osasto
Artikkelit
Viittaaminen
Lappalainen, E.-M. (2005). Käsityön, kielen ja kulttuurin yhdistäminen maahanmuuttajien suomen kielen oppimisprosessissa. Migration-Muuttoliike, 32(4), 23-28. https://siirtolaisuus-migration.journal.fi/article/view/91641